سرخ کن مباشی خوبه بخریم؟

سرخ کن مباشی خوبه بخریم؟

سرخ کن مباشی در حال حاضر، با همه مشغله هایی که در زندگی روزمره ما وجود دارد. علاقه ما به استفاده از ابزار و تجهیزاتی که فرآیند آشپزی را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کنند، رو به افزایش است. سرخ کن یکی از این وسایل پرکاربرد است که به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین میزان انرژی، غذاهای خوشمزه و سالمی را برای خود و خانواده‌تان آماده کنید.

برند معروف مباشی، یکی از نام‌های محبوب و شناخته شده در زمینه تولید وسایل خانگی است، که انواع مختلفی از سرخ کن‌ها را با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های متنوع به بازار عرضه کرده است. در این مقاله ما قصد داریم بهترین مدل‌های سرخ‌کن مباشی را معرفی کنیم تا به شما در انتخاب و خرید این محصول کارآمد کمک کنیم.سرخ کن مباشی

 

آیا سرخ‌کن مباشی خوب است؟

برای پاسخ به این سؤال که آیا سرخ‌کن مباشی خوب است یا خیر، باید به چندین فاکتور مختلف توجه کرد:

مدل سرخ‌کن: مباشی انواع مختلفی از سرخ‌کن‌ها را عرضه می‌کند که هر یک دارای ویژگی‌ها و قیمت‌های متفاوتی هستند.

مقایسه بین سرخ‌کن‌های مباشی و فیلیپس

برند فیلیپس (Philips) به‌عنوان یکی از پیشتازان در بازار سرخ‌کن‌ها شناخته‌تر از برند مباشی (Mebashi) است. اما تعیین کیفیت و ارزش خرید سرخ‌کن بدون روغن بر اساس مدت زمان فعالیت برند سازنده آن نیست و انتخاب از میان محصولات چندین برند داخلی و خارجی بر اساس “تناسب قیمت و کیفیت” مهم‌ترین معیار است.سرخ کن مباشی

عواملی مانند نوع و ظرفیت محفظه پخت، پنل کنترل و برنامه‌های موجود، ابعاد و وزن، کیفیت عملکرد بدون روغن و سرعت پخت، از جمله فواکتورهایی هستند که برای انتخاب یک سرخ‌کن مناسب و کارآمد با توجه به قیمت محصول، مورد سنجش قرار می‌گیرند.

  • تعداد مدل‌های موجود برای فیلیپس بیشتر است.
  • هر دو برند، تنها مدل‌های کشویی سرخ‌کن تولید می‌کنند:
  • دستگاه‌های سرخ‌کن فیلیپس، فقط دارای مدل‌های “تک‌کاسه” هستند در حالی که مباشی علاوه بر “تک‌کاسه”، مدل‌های “دوقلو” نیز تولید می‌کند.
  • اغلب دستگاه‌های سرخ‌کن مباشی، بدون روغن بوده و دارای پنل لمسی و دستورات پخت پیش‌فرض می‌باشند.
  • قیمت سرخ‌کن‌های مباشی کمتر از فیلیپس است؛ زیرا فیلیپس به دلیل اعتبار بیشتر و برند قوی‌تر، در تعیین قیمت، در موقعیت بالاتری قرار دارد.
  • قابلیت‌های پخت هر دو برند بسیار پیشرفته است و ظرف پخت آن‌ها، به صورت “نچسب و ضد خش” طراحی شده است.سرخ کن مباشی

سرخ کن مباشی

تفاوت بین سرخ کن فیلیپس و مباشی

وقتی به سرخ کردن از طریق دستگاه‌های سرخ کن فیلیپس و مباشی فکر می‌کنیم، تفاوت‌های چندانی بین این دو وجود ندارد. هر دو ابزار به شما تجربه‌ای عالی در پخت غذاهای حرفه‌ای و بدون دردسر ارائه می‌دهند.

به عبارت دیگر، برای انتخاب بین سرخ کن فیلیپس و مباشی، بهتر است مدل‌های مشابه را در ۴ خصوصیت اساسی (قدرت – ظرفیت – کنترل پنل (نوع و تعداد دستگاه پخت) – طراحی (جنس بدنه، اندازه و وزن)) مقایسه کنید.سرخ کن مباشی

طرز استفاده از سرخ کن بدون روغن

راهنمای استفاده از سرخ کن بدون روغن؛ آموزش و روش کار؛ مفهوم کلی سرخ کن‌ها مانند یک جادو به نظر می‌رسد. آیا ممکن است مواد غذایی بدون گریس سرخ شوند؟ این چگونه ممکن است؟

همانطور که بسیاری از اموری که رمزآلود به نظر می‌رسند، واقعاً دلیلی منطقی دارند. قبل از اینکه این را افشا کنم، بگذارید بیان کنم که مواد غذایی با استفاده از سرخ کن‌ها سرخ نمی‌شوند. برای سرخ کردن، به واقعیت نیاز به غوطه ور شدن مواد غذایی در گریس دارید.

اما توانایی یک سرخ‌کن در این است که غذای خود را خوش‌طعم و خوش‌پز بدون گریس فراهم کند. سرخ کردن از روغن کم یا بدون روغن می‌تواند توسط سرخ کن‌های رژیمی انجام شود.

سرخ‌کن‌ها واقعاً مانند اجاق‌گاز ترکیبی هستند. این دستگاه‌های برقی کوچک دارای یک عنصر گرمایشی و فن هستند که هوا را درون محفظه آشپزی گرد می‌کنند. با این حال، در داخل سرخ‌کن، هوا به سرعت و به صورت دایره‌ای چرخش می‌یابد. به همین دلیل، غذا به تمامی سطوح آن دسترسی داشته و پخت بهتری دارد.

همچنین، غذا در یک سبد مجهز که دارای سوراخ‌های هوا است قرار می‌گیرد، این موضوع باعث افزایش تماس غذا با هوای گرم می‌شود.

به عبارت دیگر، یک سرخ‌کن بدون نیاز به روغن به همان اندازه که یک اجاق‌گاز ترکیبی عمل می‌کند، با این تفاوت که غذا در شرایط بسیار گرم و با دوران هوای خشک در اطراف غذا پخته می‌شود، که این امر باعث پختن سریعتر و با کیفیت‌تر و بدون نیاز به افزودن چربی اضافی می‌شود.سرخ کن مباشی

پنج تاکتیک برای استفاده از سرخ‌کن بدون روغن؛ راهنمایی و شیوه کار

  • تکان دادن سرخ‌کن
    اطمینان حاصل کنید که در حین استفاده از سرخ‌کن، غذاهای اطراف را تکان دهید تا جلوی چسبیدن آنها به سبد دستگاه گرفته شود.
    غذاهای کوچک مانند سیب زمینی سرخ‌شده و چیپس ممکن است فشرده شوند. برای نتایج بهتر، هر ۵-۱۰ دقیقه آن‌ها را تکان دهید.
  • پرکردن سرخ‌کن بیش از حد
    به غذاها فضای کافی دهید تا هوا به طور کامل در اطرافشان گردش کند.
    این امر به شما کمک می‌کند تا به نتایج مناسب برسید.
  • استفاده از کمی روغن
    مقداری روغن را روی مواد غذایی اسپری کنید یا فقط مقدار کمی آن را اضافه کنید تا از چسبندگی آنها به سبد جلوگیری شود.
  • حفظ خشکی غذاها
    قبل از پخت و پز، اطمینان حاصل کنید که غذاهای دارای چربی خشک شده‌اند. برای جلوگیری از دودزدایی زیاد، هنگام پختن غذاهای چرب مانند بال مرغ، به نظافت دوره‌ای سبد سرخ‌کن توجه کنید.
  • اجسام تیز یا سنگین
    به هیچ عنوان از اشیاء تیز مانند چاقوها یا قاشق‌های فلزی برای مخلوط کردن مواد غذایی استفاده نکنید، زیرا این کار باعث خراشیدن سطح غیر چسب سرخ‌کن می‌شود و در نهایت برای آن آسیب‌های جدی به‌وجود می‌آورد.سرخ کن مباشی

مدیرسایت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

مشاهده همه پست توسط مدیرسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X