پر فروش ترین انواع آسیاب های مباشی

پر فروش ترین انواع آسیاب های مباشی

دستگاه آسیاب انواع دانه های خوراکی یکی از مهمترین تجهیزاتی است که برای یک آشپزخانه لوکس نیاز است. برندهای زیادی به طراحی و تولید انواع دستگاه آسیاب پرداخته اند که یکی از مشهورترین آن ها مباشی است. به دلیل تنوع زیاد انواع دستگاه های آسیاب مباشی ممکن است انتخاب بهترین نوع این محصول کار سختی به نظر برسد. بنابراین در این بخش قصد داریم با معرفی پر فروش ترین آسیاب های مباشی شما با با محصولات خاص و با کیفیت درجه یک موجود در بازار آشنا کنیم.

درباره مباشی چه می دانید!

از برندهای مشهور جهانی می توان به مباشی اشاره کرد که از معتبرترین برندهای دنیاست که به روزترین انواع دستگاه های لوازم خانگی را طراحی و روانه بازار کرده است. این برند ژاپنی توانسته با تولید به روزترین و جدیدترین انواع لوازم خانگی از جمله اسپرسوساز، مخلوط کن، آسیاب و غیره به شهرت برسد. این برند دفتر مرکزی خود را در شهر جبل علی راه اندازی کرد و در سال 2012 توانست با هدف ارائه بهترین کیفیت مورد استقبال زیادی قرار بگیرد.

این کارخانه تولید کننده توانست با تولید آسیاب و قهوه ساز مورد توجه و محبوبیت قرار بگیرد و مشتریان زیادی را به دست آورد. این برند در حال حاظر در چین و تحت لیسانس مباشی مشغول به فعالیت می باشد و با کیفیت ترین محصولات را روانه بازار می کند. به لطف نمایندگی های شناخته شده و رسمی مباشی، می توانید به راحتی محصولات اورجینال این برند را در نوع دلخواه و با توجه به سلیقه خود تهیه کنید.

از آنجایی که دستگاه های آسیاب در انواع متفاوتی طراحی و ساخته شده اند، انتخاب آن ها در بین صدها مدل کار سختی و دشواری است. پس در این بخش قصد داریم به معرفی پر فروش ترین آسیاب های مباشی بپردازیم تا بتوانید یک خرید معتبر را تجربه کنید. این دستگاه ها آپشن ها و قابلیت های مهمی را در اختیار شما قرار می دهند و شما را با یک زندگی هوشمند و آشپزخانه مدرن آشنا می کنند.

پر فروش ترین انواع آسیاب های مباشی

به دستگاهی که وظیفه آسیاب و پودر کردن انواع دانه های نرم تا سخت را به عهده دارد، آسیاب گفته می شود. در قدیم آسیاب های دستی پرکاربرد بود. اما به دلیل سختی کار با آن ها، بعدها آسیاب های برقی روانه بازار شدند که به روند کارهای آشپزخانه سرعت می بخشند.

همچنین می توانید با خرید این محصول انواع دانه های قهوه، آجیل و هر چیزی که تصور می کنید را آسیاب کنید. این دستگاه به صورتی طراحی شده است که باعث می شود بتوانید در سریع ترین زمان ممکن به کارهای خود در آشپزخانه رسیدگی کنید. در ادامه با انواع پر فروش ترین دستگاه های آسیاب مباشی با ما همراه باشید.

1.     آسیاب مباشی مدل 2288

از انواع دستگاه های آسیاب پر فروش موجود در بازار که از یک طراحی لوکس و مدرن بهره برده است، می توان به آسیاب مباشی 2288 اشاره کرد. این دستگاه از دو مخزن شفاف بهره برده است که یکی در بخش بالایی و برای دانه قهوه و یکی در بخش پایینی برای پودر قهوه می باشد. این مخازن از قابلیت تفکیک پذیر برخوردار هستند که شستشو دستگاه را راحت و آسان می کند.

این محصول از یک بدنه استیل ضد زنگ ساخته شده است و دارای توان مصرفی 180 وات می باشد. آسیاب مباشی در این مدل 16 حالت آسیاب قهوه را در اختیار شما قرار می دهد و از یک مخزن ورودی 320 گرم و خروجی 130 گرم برخوردار است. امکان تنظیم درجه آسیاب و قابلیت شات زدن در این دستگاه وجود دارند. برای دستگاه اسپرسوساز خود باید به سراغ خرید یک آسیاب بروید تا بتوانید خوشمزه ترین قهوه را آماده و میل کنید.

آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG 2288
آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG 2288

2.     آسیاب مباشی مدل 2289

در معرفی پر فروش ترین آسیاب های مباشی می توان به مدل 2289 اشاره کرد. این دستگاه از یک طراحی جمع و جور و لوکس بهره برده است که 16 درجه ریز و درشت آسیاب را در اختیار شما قرار می دهد. این دستگاه در رنگ سفید استیل ضد زنگ زیبا و خوش ساخت طراحی شده است. به همین دلیل مورد پسند همه است و تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد.

همچنین اعمال تنظیمات را به وسیله دکمه انجام می دهد. این دستگاه از توان 180 وات ساخته شده است و دارای تیغه های استیل ضد زنگ می باشد. این دستگاه از انواع دستگاه های آسیاب حرفه ای است که در مخزن ورودی از گنجایش 320 و مخزن خروجی 130 گرم برخوردار می باشد. می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

3.     آسیاب مباشی مدل 2290

از دیگر مدل های پر طرفدار دستگاه آسیاب موجود در بازار می توان به معرفی آسیاب مباشی 2290 پرداخت. این دستگاه از یک ظاهر لوکس بهره برده است که به هر آشپزخانه ای می آید و به راحتی ست می شود. این دستگاه از مخزن ورودی 325 گرم و مخزن خروجی 240 گرم برخوردار است. که برای این دستگاه یک انتخاب درجه یک و مناسب است.

آسیاب 2290 به شات زن مجهز است و 16 درجه حالت آسیاب قهوه را برای  شما فراهم می کند. این دستگاه از تیغه های استیل ضد زنگ بهره برده است و پودر کردن قهوه را به صورتی انجام می دهد که به هیچ عنوان در عطر و طعم قهوه شما تغییر ایجاد نمی شود. پس می توانید با خیال راحت به اسیاب کردن قهوه خود پرداخته و خوشمزه ترین قهوه را آماده کنید.

آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG2290
آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG2290

4.     آسیاب مباشی مدل 2291

در معرفی پر فروش ترین آسیاب های مباشی می توان به معرفی مدل 2291 پرداخت. این دستگاه از یک طراحی ارگونومیک و زیبا بهره برده است. همچنین دارای توان 180 وات می باشد. آسیاب مباشی به شات زن مجهز است و دارای پایه ضد لغزش برای ثبات دستگاه است. پس در زمان استفاده از آن نیاز نیست نگران لرزش و افتادن دستگاه باشید. چرا که مباشی فکر همه را کرده است.

این محصول به یک صفحه دیجیتال مجهز شده است که اعمال تنظیمات دستگاه را برای شما راحت تر می کند. این دستگاه دارای قابلیت تنظیم درجه آسیاب در 51 حالت مختلف است. همچنین دارای مخزن ورودی 350 گرم و مخزن خروجی 150 گرم می باشد. امکان جاگذاری دسته گروپ سایز 51 و 58 نیز در این دستگاه وجود دارد. که این از ویژگی های مهم آن محسوب می شود.

آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG 2291
آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG 2291

5.     آسیاب مباشی مدل 2292

آسیاب مباشی 2292 یک طراحی لوکس و به روز است که از بدنه مقاوم ساخته شده است. این دستگاه به دو مخزن شفاف مجهز شده است که قهوه درون آن ها مشخص است. این محصول جمع و جور است و فضای زیادی را اشغال نمی کند. پس می توانید از آن برای تکمیل کردن دکور آشپزخانه خود استفاده کنید. این دستگاه علاوه بر کاربردی بودن، باعث زیباتر شدن دکوراسیون شما می شود.

بنابراین می توانید از آن به روی کابینت خود استفاده کنید. آسیاب 2292 51 حالت آسیاب کردن قهوه را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین به شات زن مجهز است و دارای مخزن ورودی 150 گرم و مخزن خروجی 350 گرم می باشد. این محصول به یک صفحه دیجیتال مجهز شده است که اعمال تنظیمات دستگاه را به راحتی ممکن می کند. همچنین این صفحه وضعیت دستگاه را به شما نشان می دهد.

آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG 2292
آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG 2292

6.     آسیاب مباشی مدل 2293

اگر به دنبال یک دستگاه آسیاب لوکس و مدرن هستید که به درد خانه شما بخورد و بتوانید در سریع ترین زمان ممکن قهوه خود را آسیاب کنید، بهتر است به سراغ خرید آسیاب 2293 بروید. این دستگاه یک طراحی با کیفیت است که به یک صفحه دیجیتال مجهز شده است. یکی از پر فروش ترین  های بازار بدون شک  این طراحی خاص است که بسیار مناسب است و تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد.

آسیاب مباشی از مخزن ورودی 350 گرم و مخزن خروجی 150 گرم برخوردار است. همچنین دارای پایه ضد لغزش نیز است که استفاده از دستگاه را راحت تر می کند. این دستگاه به قفل ایمنی نیز تجهیز شده است که امنیت دستگاه شما را تضمین می کند. این محصول از قابلیت جاگذاری دسته گروپ سایز 51 و 58 نیز برخوردار می باشد. که بهترین انتخاب برای این دستگاه توسط مباشی می باشد.

آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG 2293
آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG 2293

7.     آسیاب مباشی مدل 2294

در معرفی پر فروش ترین آسیاب های مباشی بهتر است با آسیاب مباشی 2294 آشنا شوید. این دستگاه از یک طراحی مدرن و به روز بهره برده است که مورد پسند همه است. این دستگاه همچنین از توان 180 وات برخوردار می باشد. همچنین امکان تنظیم کردن درجه آسیاب قهوه را برای شما فراهم می کند. همچنین باعث می شود تا طعم و عطر قهوه شما حفظ شود و بتوانید خوشمزه ترین قهوه را میل کنید.

این دستگاه از 51 حالت آسیاب قهوه برخوردار است و دارای پایه ضد لغزش نیز است که باعث ثبات دستگاه در زمان استفاده از آن می شود. آسیاب مباشی به شات زن مجهز است و از ظرفیت ورودی 350 گرم و ظرفیت خروجی 150 گرم برخوردا رمی باشد. این محصول جمع و جور است و فضای زیادی را اشغال نمی کند. پس از آن به روی کابینت آشپزخانه خود به راحتی می توانید استفاده کنید و از قابلیت های ایده آل آن بهره مند شوید.

آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG 2294
آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG 2294

مدیرسایت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

مشاهده همه پست توسط مدیرسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X