با سرخ کن میشه پیتزا درست کرد ؟

با سرخ کن میشه پیتزا درست کرد ؟

استفاده از دستگاه سرخ کن حرفه‌ای و کاربردی با تکنولوژی پیشرفته و پخش حرارت قدرتمند، تنوع غذایی بسیار زیادی را فراهم می‌کند و امکان پخت انواع غذاها را فراهم می‌سازد. یکی از پرسش‌های متداول در مورد این دستگاه، این است که آیا می‌توان از آن برای تهیه پیتزا استفاده کرد یا خیر؟ در این مقاله به این پرسش پاسخ داده خواهد شد.

آیا می‌شود از سرخ کن برای پخت پیتزا استفاده کرد؟

سرخ کن یا ایر فرایر با امکانات متنوع، به یک دستگاه محبوب و پرفروش تبدیل شده است. این دستگاه از حرارت خشک برای پخت استفاده می‌کند که منجر به پخت یکنواخت و سریع می‌شود.

سرخ کن قادر است تا پیتزا را بپزد و بسته به ظرفیت دستگاه، می‌توانید اندازه پیتزا را تعیین کنید. بسیاری از مدل‌های پیشرفته سرخ کن، برنامه‌های پخت پیتزا را در منوی خود دارند.

اکنون خرید سرخ کن بدون روغن به دلیل امکانات و عملکرد سریع و آسان‌اش، از بقیه دستگاه‌های پخت و پز بیشتر استفاده می‌شود.

در زیر به روش تهیه پیتزا در سرخ‌کن می‌پردازیم.

روش تهیه پیتزا در سرخ‌کن بدون استفاده از روغن

پیتزا انواع مختلفی دارد و هر نوع آن از مواد اولیه متفاوتی تشکیل شده است. امّا روش تهیه آن‌ها چندان متفاوت نیست و تنها بر اساس نوع مواد اولیه و اندازه قالب پیتزا، زمان و دمای پخت آن تعیین می‌شود.

بعد از خمیر کردن مواد اولیه پیتزا، ظرف (سینی) پیتزا را با روغن چرب پوشانده و خمیر پیتزا را به اندازه کف ظرف پهن کنید. دمای مناسب برای پخت پیتزا در سرخ‌کن ۱۷۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد است.

در نوشته روش تهیه مرغ در سرخ‌کن، به نکات اصلی در تهیه مرغ در سرخ‌کن به روش‌های مختلف پرداخته شده است.

زمان لازم برای پخت پیتزا در سرخ‌کن ۱۳ تا ۱۷ دقیقه است که بسته به نوع و اندازه پیتزا متغیر است. با سوراخ کردن خمیر پیتزا با چنگال، پیتزایی با کیفیت بهتر در سرخ‌کن خواهید داشت.

در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین دستگاه‌های سرخ‌کن بدون استفاده از روغن که قابلیت پخت پیتزا را دارا هستند، می‌پردازیم.

سرخ کن فیلیپس 9270

دستگاه HD9270 یک وسیله حرفه‌ای با عملکرد بسیار قوی و کیفیت بالا است. این دستگاه دارای قدرت مصرف ۲۰۰۰ وات است و دارای ۷ دستور پخت کاربردی است که در پنل کنترل لمسی آن مشاهده می‌شود.

شکل کاسه سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9270 گردشکل با گوشه‌های قوس‌دار دارد، ابعاد نسبتاً بزرگ آن امکان قرارگیری قالب‌های مختلف پیتزا را فراهم می‌کند.

این سرخ کن دارای کاسه ۶ لیتری با بدنه از جنس پلاستیک مرغوب است. ابعاد مناسب، استاندارد و رنگ‌بندی چشم‌نواز آن از ویژگی‌های بصری این دستگاه می‌باشد.

سرخ کن دوقلو سنکور ۹۵۰۰

اگر به دنبال یک سرخ کن دوقلو با توان مصرفی بالا و قیمت مناسب هستید، SFR9500 گزینه مناسبی است. این دستگاه دارای چرخه تولید معتبر سنکور با ۲ کاسه ۴ لیتری و توان مصرفی ۱۸۰۰ وات است.

سرخ کن SFR 9500 از یک پنل لمسی و ۸ دستور پخت استفاده می‌کند. همچنین تهیه پیتزاهای کوچک در دو کاسه این دو سرخ کن به راحتی امکان‌پذیر است.

بهترین قابلیت این دستگاه، پخت مجزا در دو محفظه؛ سیب زمینی در یک محفظه و پیتزا در دیگری است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا به طور همزمان از غذاهای مختلف لذت ببرید.

 

مولتی کوکر سرخ کن دوقلو AF300

یکی از بهترین سرخ کن‌های دوقلو موجود در بازار است که قیمت آن نسبت به دیگر مدل‌ها بیشتر است. توان مصرفی و ظرفیت هر کدام از کاسه‌های سرخ کن AF300 به ترتیب ۲۴۰۰ وات و ۳.۸ لیتر است.

این سرخ کن دارای صفحه نمایش لمسی مجهز به ۶ برنامه پخت می‌باشد. همچنین امکان پخت مجزا در هر کاسه را دارد و وضعیت غذا را در نمایشگرهای دیجیتال نمایش می‌دهد.

سرخ کن

مولتی کوکر سرخ کن تفال EY701

در میان سرخ کن‌های تک کاسه بازار, مدل تفال EY701 به عنوان یک دستگاه قدرتمند با توان مصرفی ۱۷۰۰ وات شناخته می‌شود و دارای صفحه لمسی است که در سقف دستگاه قرار دارد.

ظرفیت کاسه گردشکل، نچسب و ضد خش سرخ کن بدون روغن تفال EY701 معادل ۵.۶ لیتر است و از برنامه پخت پیش فرض بهره می‌برد.

مدیرسایت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

مشاهده همه پست توسط مدیرسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X